söndag, december 12, 2010

3 advent
Dagen börjar gå mot kväll...Helgen är snart slut...
En ny vecka i livet....snart Jul....jag har inte köpt
så många julklappar än...så det blir nog till att stressa
de sista dagarna innan Jul...Men för mig är det bara kul...
Det är så mysigt då tycker jag...stämningen och atmosfären
på gatorna i affärerna...det är Jul för mig...
Faktiskt inte så mycket folk då heller i affärerna
de är hemma och kokar skinkan och donar....
Jag har försökt att rensa upp lite här hemma..
Målat klart halvklara grejer...den här lådan blev klar
precis i dagarna..har gjort klart sängbord också...
Loppis Loppan har jag inte lagt ut så mycket i
beror delvis på att de flesta annonser har jag på
Blocket och det är där man säljer mest och på loppis
Har lite nya ideér som jag ska försöka förverkliga
till nästa år...ibland vaknar hjärnan på liv och
man blir en idéspruta...
Önskar er alla en fin söndagskväll
Ta vara på dagen livet går inte i repris





2 kommentarer:

Hanna sa...

Ville bara titta in och önska dig en fin lucia kväll.
kram
Hanna

Old and New Home sa...

Du är som jag, ideérna tar aldrig slut inte ens nu när det är jul så kan man sluta att måla *L*

Tavlan... skulle vilja köpa den av dig. Skulle passa perfekt som en julklapp till en kär vän. Maila mig så för jag över lite kosing till dig

Kram och ha det bäst
Cattis

Related Posts with Thumbnails