onsdag, december 08, 2010

Hej alla raringar där ute...
      I dag kom min fina vinst jag vann hos   
      http://ofeliashusblogg.blogspot.com/           
     Tack snälla Anette för mina gulliga saker....
                                
   Dagen har jag tillbringat hemma med dottern..
   Min plutt har åkt på magsjukan,det började redan
   med hennes illamåendet igår kväll,sen har jag vakat
   över henne hela natten...Var jätte rädd att hon skulle
   få tillbaka sin "nattskräck" som kan komma tillbaka
  då hon är sjuk...ett litet uppvaknande kom vid 02.00
  Men jag lyckades att väcka henne från sin mardröm
  Sen pratade jag lugnande med henne och hon somnade
  om...sen låg jag och vände av och an hela natten...
  I dag mår min dotter bättre i alla fall,men är svag...
  Min dotter är en otroligt framåt och klok 12-åring
  Och hon är fantastiskt duktig på att rita...ni ser ett
  smakprov här ovanför...jag tror det är en blivande
  konstnär/designer jag har här hemma....


    Tänk idag för 24 år sen kom min förstfödda till världen
    4740 g 56.5 L efter 36 timmar kom du till oss
    Tänk vad tiden gått fort...du har åkt till Sälen för
    för att säsongsarbeta och vi kunde inte ses idag
    Men du ska veta att jag tänkt på dig hela dagen
    Vi ses snart i alla fall min Bubba....
    Nu avslutar jag här och hoppas ni alla mår bra

      

1 kommentar:

Sunnanvind sa...

Hej Angela!

Vilken cool bild dottern din ritat, hon har verkligen en konstnärlig ådra i sig. Grattis till vinsten också och hoppas att du haft en bra helg!

Kram Carina

Related Posts with Thumbnails