tisdag, mars 23, 2010

Vad är det med mig och Italien egentligen...
levde jag där i ett tidigare liv?
Jag är fullständigt galen i Italien...
Språket,kulturen,maten-musiken...
Ser mig själv gå omkring i dessa gränder 
med en korg fylld med " pane" "Vino" "prosciutto"
 En fin liten by vill jag bo i med fina grannar som man umgås med
Tar ett glas vin...njuter av livet- packa picknickkorgen-åka till en strand
Sitta där tills solen går ner..
Bara vara som man är...inga konstigheter...
Ta dagen som den kommer...
Barnen kan komma ner och hälsa på....
Man kanske kan försöka sig på att skriva en bok...
Drömma kan man ju alltid göra...eller  hur...



3 kommentarer:

Sunnanvind sa...

Åh vilka härliga bilder... Jag har aldrig varit i Italien, men har en stark föraning om att jag skulle gilla det, all mat som kommer därifrån är ju så god!

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram

Anonym sa...

Men jag vill också följa med till Italien.Verkar vara ett underbar ide.
Vilken mysig blogg du har.
kram från mig anna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron!

Ja jag är oxå galen i ITALIEN...jag har tillbringat många sommarlov där nere...vill definitivt flytta dit..gärna igår om jag kunnat.Säg till när du flyttar så hänger jag på..vi kan ju bli grannar..hihiihihihiiii..

Njuter på onsdagar på tv nu..."DRÖMMEN OM ITALIEN"...vill krypa in i tvn... *LER*

Jo bilder i högerspalten..
gå in på ANPASSA, sen klickar du på lägg till en gadget på högerspalten, då kommer du till ett nytt fönster, scrolla ner till BILD, tryck där & du kan lägga in mer bilder & text....

Hoppas du förstår...

Kramizzz Nilla

Related Posts with Thumbnails