måndag, mars 22, 2010


Tänk vad en bananlåda kan fyllas fort...Några kokböcker,slevar,kastruller sen är det fullt...
Varje dag åker min käre pojkvän och jag och hämtar ett gäng bananlådor på Ica...
Det tar liksom aldrig slut...Alla småprylar är värst..bävar  för mitt städförråd,,,
där finns allt som egentligen inte ska vara där...
skruvar,muttrar,hammare,borr,julklappspapper..
Jag har så mycket skit så inte dammsugaren får plats...
Ett nymålat bord i går blev det klart...så fint i verkligen...bordet är jätte gammalt....

Det närmar sig min flyttning...och det är sååååååå mycket som ska fixas innan dess..
I går så försökte vi måla undan lite grejer som nu är utlagda på Blocket lägger ut dom 
på Loppis Loppas också.I källaren ska jag göra klart mitt satsbord,
som kommer bli så himla snyggt...
En jätte stor kista är på gång,likaså den söta skolbänken...
En tallrikshylla nymålad

 Söta sängbord som  jag gjorde klara i morse
Ser ni den söta rosiga knoppen
Ja här går det i ett....solen skiner idag i alla fall,då känns allt så mycket lättare...
Nu måste jag  återgå till bananlådorna..


Puss på er♥

3 kommentarer:

Ofelias Hus sa...

Så flitig du är med penseln...

Tänk vad mycket bra man kan ha bananlådor till....

Lycka till med resten!

Kram,
Anette

Evas Bloppis sa...

tjo där

Äe det någe fel på din loppis sida jag kommer inte in där .Jag målade undersidan iallafall haha vilket pysseljobb skulle aldrig börjat .Synd om dig och ditt onda knä .Nu börjar jobbarveckan .Och snön vräker ner här .bara ut å skotta

Ha de gott
//Ewa

Unknown sa...

Hej hopp!!

Kul att hitta till din fina sida!! Älskar namnet du har....särskilt godis och praliner!!..ti-hi..

Ha en härlig vecka!!

kramar Malin

Related Posts with Thumbnails