onsdag, oktober 28, 2009

Längtar efter sommaren igen...
Tittar på lite bilder från sommaren och kan inte annat än längta dit igen.Visst har man väl en helt annan energi då? I dag skulle jag kunna sitta upp och sova,så trött känner jag mig.Och inte kan jag skylla på något heller,har lagt mig vid 22.00,har inte varit ute på festligheter heller.
Jag har däremot dragits med en fruktansvärd värk i mina leder under flera år.Det onda sitter mestadels i låren.benen känns som blyklumpar att släpa runt på.Det kan vara väldigt påfrestande att hela tiden ha "ont".Detta kan väcka mig om nätterna,då måste jag hitta en ny sovställning.Men eftersom jag alltid har denna värk så har jag på något lärt mig att leva med det.Så det känns inte som om det är därför jag är "extremt trött",ska beställa en tid hos dr så får vi se vad de kommer fram till.

Ungarna har höstlov och vi tar det ganska lugnt om dagarna.Ska ikväll ta i tur med texterna på möblerna.Pojkvännen hade köpt svart sprayfärg,men jag sa på en gång det kommer inte att funka....mycket riktigt,det blev inte bra.Så nu blir det med riktig färg och pensel istället.....Nu står dottern och tjatar i örat på mig om att det hennes tid att sitta vid datorn,så nu säger jag...............
So long så länge.........Kram


Lite sommarkort,detta från midsommarafton,som var lite kylig men fin...

Ha det bra/angela

2 kommentarer:

Evas Bloppis sa...

Hallojs i stugan
Jo här sätter gubben upp listerna precis och jag har gjort mockarutor
som jag ska ha när jag och min son fyller i dagarna .väggen ner till sovrummet är målat ,så nu ska här bara slappas inför stundande resa i morgon

Kram Ewa

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Ni får ha det så bra på resan och Grattis i förskott...kram

Related Posts with Thumbnails