måndag, oktober 26, 2009


Höstlovet har börjat och då får man lov att göra det där "extra"  för barnen.Vi ska hitta på lite skoj under veckan och unna oss lite mer än vanligt.. I dag gjorde jag hemlagad lasagne,blev mycket gott.En liten kaka med blåbär och hallon svängde jag också ihop (se bilden) Just nu känner jag lite uppsvälld,lite jäst sådär.
Det blir nog att börja att dra in på godsakerna och börja att träna framöver,det jobbiga är ju bara att komma igång......
Ikväll kommer pojkvännen hem med svart färg som ska blandas ihop med den vita,jag redan har,sen blir det till  att fixa texten på mitt nymålade bord.Det ska bli spännande att se hur det blir,förhoppningsvis har  jag en bild på resultatet av det i morgon.
Ska försöka att hinna med att ta lite nya bilder till Loppis Loppan också.
Ja det blir "galet" mycket att göra idag också.Tur att inte vikarieförmedlingen ringt,har inte tid att arbeta,hehe....Gråmulet är det ute och det  är väldigt vad det kan kännas tröttsamt,det kan gärna få vara kallt men lite solsken skulle inte sitta fel....



Kärlek till er alla//need to go,bye....




Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails