torsdag, oktober 29, 2009





Den fina handgjorda pigtittaren
är nu klar med texten Anno 2010
Kommer att finnas på Loppis Loppan och är alltså till salu. Lite annat smått och gott kommer också att läggas ut på Loppis Loppan mitt loppis här på bloggen.Vi hade diverse göremål igår kväll att fixa med.Bla detta bord som skulle få en text,men det var mycket svårare än man kan tro.Det är ett runt bord och bokstäverna måste då löpa längst bordskivan.Jag blev inte nöjd
med det,så det blir till att måla över allt och börja om från början.Har ändå fler annonser som ska ut på Blocket.Och då när jag höll på att möblera omså insåg jag att jag förmodligen behåller det bordet som jag tänkte sätta ut på annons och säljer mitt gamla istället.


I dag tog det tid att få till detta inlägg,min dator lever sin egen värld.Måste lämna in den på lagning,men då blir man ju utan och det är väl därför man drar sig för att lämna in den.Sonen ska få en dator då han fyller nu i November,får väl avvakta tills dess.


Behåller detta bord istället...
Ok nu blir det tvättstugan,sen arbete till 21.00
So long/angela
















'







  


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails