söndag, oktober 25, 2009


Galet mycket att göra hela helgen....
Loppis under  lördagen och fullt att göra där,det märktes att det var löning,folk hade pengar att spendera.Och vilka fynd jag gjorde,en skåp bla som jag ska visa en bild på framöver,den kostade bara 50 kr.Sen köpte jag en skyltdocka,då tror jag att min pojkvän trodde att jag gått och blivit galen.Den här "provdockan " ska jag måla och göra fin med bilder eller en text,få se vilket det blir.Men det var en bra lördag på loppis,det är ju alltid kul då det går bra...

Vi hann också med ett köpcentrum på vägen hem,där fanns alla affärer du kan tänka dig och allt låg i en galleria.Hittade en jätte fin affär med min "stil" på saker,men ack vad dyrt allt var där,det blev till att fönstershoppa istället....

Nu under söndagen har vi rensat mina källarförråd och det var jätte jobbigt och tog 4 timmar,inte riktigt klart än i alla fall.Mycket skit ska skjutsas till återbruket.Hade tänk att få till  ett av förråden till en plats där bara mina loppissaket ska få plats.Efter all resning hittade jag en svart peruk som min son hade då han tog stundenten.Sonens klass hade alla en uppsättning av en peruk och en klänning,vattenkanna,de skulle vara utklädda som
Tomas Di Leva (vi har bara varandra var deras "slogan" som satt på lastbilen där bak på examensdagen) en tävling som alla "stundenter"medverkar i varje år.Sonen klass vann dessvärre inte. Nu prövade jag peruken på mig själv,pojkvännen likaså,men han var inte lika pigg att visa upp sig här på bloggen...hehe får väl ha förståelse för det......

Provdockan som jag köpt


En skolbänk som ska säljas på Blocket

Nu ska jag fortsätta med mina annonser på Blocket...
Sköt om er och ha en fortsatt bra söndag....

                         Kärlek till er  alla/angela       

3 kommentarer:

Anonym sa...

gokväll i stugan ja du fan va sliten ja äri dag men tack för i går kväll det var så trevligt idag blev det inte mycket gjort tänkte ta ett bad men kom ju på at ja har ju inget badkar ha ha har ju inget badrum kvar där uppe har ju fått en vattenskadarätt så drygtttt hur mår du då?????ja du dina drinkar va hade du i hi hi ha ha,,,,nej ska äta china mat nu o sen titta på film o bara myssssa med barnen o mannen,,,kramiz

Anonym sa...

hallojs igen kom på att har lite beställningar nåra på mitt jobb vill komma hem till dig på en visning,,,,kul ju,,,,hinner du till jul??????ciaooooo

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

tjena...hahaa,,,ja du har precisdiskat det sista,det var många paraplyer från drinkarna överallt....hahahhahahhahahahah....kul hade vi i alla fall.Allt blev lyckat.Ja visst är dina arbetskamrater Välkomna hem hit,har föresten snart målat klart skåpet till Yvonne hälsa henne det...Vi hörs...kram och skål

Related Posts with Thumbnails