torsdag, oktober 22, 2009

Men vad veckan gått fort
i morgon redan fredag..I går fick jag mycket målat här hemma,2 bord och en jätte fin trädgårdsstol av större modell.Denna stol ska jag ha i hallen,det kommer att bli hur fint som helst.Sätter ut bild så fort jag har hittat kuddar som ska pryda denna skönhet.Sen ska jag sätta text på mina möbler,så min pojkvän håller på för fullt och skär ut bokstäverna jag skrivit ut från skrivaren..
Ett mycket tidskrävande pillergöra,men är man som han är,lätt på handen går det bra(värre om han hade varit lätt på foten,hahaha).
Han använder en sån där liten tapetserarkniv och skär i pappret,jag försökte men det gick inte så bra.Så det där överlåter jag åt honom.Dessutom var det mycket jobb för mig att få till rätt storlek på bokstväverna och eftersom de är så pass stora kan bara en och en skrivas ut i taget...
Måste få berömma min pojkvän på en gång,han är så duktig med det mesta.Han är utbildad plåtslagare och gör otroligt fina arbeten på krockade bilar och han kan laga nästan vad som helst.Han är en sån där "handy man" som är bra att ha helt enkelt....
Sen att han har ett otroligt tålamod med mig och mina "galna" ideér,är ju inte ett minus direkt
Nu kommer lite bilder på möbler jag lagt bud på en kommande auktion.













Nu cyklar jag till arbetet/kram


4 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhhh vilken fin blogg du har !!
tack snälla du för kommentaren inne hos mig !!
Kraaam Anette

MISS PIFFY sa...

Hej

Va skoj att du hittat till min blogg ;)

Vilka fina möbler du målar och pysslar med!! Du verkar vara jätteduktig!!

Ha en jättebra helg!
Kram Erica

MISS PIFFY sa...

Hej

Va skoj att du hittat till min blogg ;)

Vilka fina möbler du målar och pysslar med!! Du verkar vara jätteduktig!!

Ha en jättebra helg!
Kram Erica

Anonym sa...

hallå,,äntligen ett internät håll på att gå åt,,,läget då????här är allt great,,,nyss kommit hem varit på en pizza kväll hos syster yster,,,vad kul med ditt loppis verkligen,,,va händer i helgen då förutom att du ska måla,,,vi hörs via tele,,,måste dejta snart////ciao mvh linda

Related Posts with Thumbnails