tisdag, maj 31, 2011

Tavla 450 :-



                       Hej alla söta underbara människor !
Nu är jag här igen
Lite naggad i vingarna med stark och glad
Ibland blir allt bara för mycket för en människa
att klara av.Jag vill tacka Er alla från djupet
av mitt hjärta Taaaaaaaaaack ♥
Det värmer så i ens inre då man får höra
några uppmuntrande ord
Det har varit en tuff tid desssa veckor
Vissa saker är för privata att prata om
Men jag dementerar direkt att min kille
skulle ha haft en annan tjej i alla fall
Vill inte få honom att framstå som värsta "idioten"
Ute bilderna är tagna av min fina son



                      Jag vet att jag har försummat honom
Då jag har problem med mina leder
och en massa andra åkommor som
blir aldeles för tråkiga att läsa om
Detta har gjort att min energi har varit
på väldigt låg nivå.Då jag värnar om mina
barns välmående går min största tid åt dom
Dessutom då man har en son som har diagnos
Då måste man vara där,egentligen har jag
inte tid för en "pojkvän" och vi är nu bara vänner





                    Jag kan inte med hela mitt hjärta ha ett
förhållande då inte den andre har samma
mål och livsfilosofi,jag kan inte leva i en lögn
Jag kallar inte vår tid för misslyckad
Det som är falskt är då man håller sig kvar
i något som egentligen inte är bra
Tänk att må dåligt och låta det gå ut över andra
Då är det bättre att bryta upp och gå vidare



Min prio nr 1 är och kommer alltid att vara
Mina Barn !
Jag älskar mina barn över allt annat på denna jord
Jag är stolt över mig själv,här är jag i mitten
av livet och har klarat mig
ganska bra i alla fall (so far)
Jag har ingenting att skämmas för
Jag tänker inte be om ursäkt för någonting
Jag lever i Sverige och får tycka och tänka precis
som jag vill !!
Jag är fri och Livet pågår just nu
och jag tänker leva det
och ta vara på varje stund


Ha det bäst alla underbara











Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails