onsdag, mars 30, 2011



Loppis hela helgen

Hej alla söta som kikar in här hos mig och min lilla skruttiga blogg
Detta är en bild från mitt loppisbord
i söndags på ett mega loppis här i stan
Över 300 bord med massor av grejer
I tidningen stod det att vi haft över 6000 besökare
Det märktes,för det var folk precis hela tiden
Och alla pratade i mun på varandra vid mitt bord
Det var jätte stressigt och roligt
Fick en massa beställningar på möbler

Det har varit en sån rolig helg men det tar flera
dagar att hämta energi igen...jag stod även på loppis
på lördagen och det var non stop i 48 timmar
Tack o lov att jag mått ganska bra de senaste dagarna
Jag har ju alltid ont någonstans i kroppen
men det är den inre tröttheten som är värst
Har målat lite nytt och har massor av saker som väntar på
att bli förvandlade till juveler
Ni får några smakprov på mina nya älsklingar
här nedan,de ska få lite färg här under dagen

De här möblerna står på tur...
Ett av fynden på storloppisen var en gammal krydd/mjölhylla
för...håll i er...50 kr
Kan nämna ett av de andra fynden,som min dotter
hittade själv (går väl i mors fotspår)
Ett par Converse för 150 kr
De kostar ju typ 800 kr och dessa var använda 3 gånger
Rosa och skitsnygga,får väl låna de någon gång i smyg


Detta är hyllan för 50 kr
Nu mina vänner ska jag börja att måla
Solen skiner och det känns underbart att leva





Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails