fredag, mars 25, 2011

♥ Happy day ♥

Helgen är här igen...då när de flesta är lediga
då kör jag igång med mitt "jobb"
Då börjar pulsen att öka och kroppen vaknar till liv
Att jag är loppis tokig har väl inte undgått någon
som läser min blogg
Jag letar inte efter guld eller diamanter
Däremot efter saker jag kan förvandla till ljuveler

Det är den där spännande känslan..
Den att man inte vet vad man ska hitta
skönheten ligger som bekant i betraktarens ögon
Något som inte är fint för en person kan ju vara
jätte fint i någon annans ögon
Jag återkommer efter helgen och visar mina fynd
Så länge önskar jag er en fin solig helg



3 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Ofelias Hus sa...

Vad du är duktig på att "förvandla" med pensel och färg...gillade speciellt barnstolarna med text i tidigare inlägg!

Ha det gott och hoppas du slipper värken idag också...

Anette

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Tack söta Anette för dina fina ord
Ha det bäst/kram

Related Posts with Thumbnails