lördag, mars 12, 2011

Helg-Loppis och Solsken

Jippiii solen har strålat hela dagen och det är verkligen Vår i luften
Jag vet det med säkerhet för vår hund har
börjat att tappa hår som bara den...
Och det betyder att vinterpälsen ska bort för en svalare beklädnad...
Vi har hår överallt,som stora dammtussar...
Jag har nyss kommit hem från loppis och idag stod min favvo tjej där...
Hon har alltid så mycket fina grejer med sig som hon säljer...
I morgon lägger jag ut de fynden,här på bloggen
                             
Smygvisar denna charmiga väska jag hittade på loppis idag
 Original nycklarna hänger fortfarande kvar och en gammal ettiket
Nu inväntar vi melodifestivalen i soffan...
Jag hejar på "Popular"med Erik Saade
Nu lämnar jag er och återkommer i morgon...






Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails