tisdag, augusti 17, 2010

Vackra Damer

Hallå där alla fina....
Nu är skåpet klart som jag köpte på loppis
Jag gjorde ett collage av gamla fotografier
Det var ett lite pusslande innan alla bilder
passade ihop med varandra....lite pillergöra
Men det var riktigt roligt...älskar ju gamla bilder
Så det var svårt att välja bort någon för en annan....








Nu är alla vackra damer och små söta barn på plats
där under glasskivan...En riktigt vacker tavla...
Snart ska jag ta itu med kistan också
Ska ha någon snygg text på den hade jag tänkt..
Ska införskaffa mig några nya texter som jag ska
pryda mina möbler med...
Alla möbler behöver ju inte en text...
men ibland är det snyggt med ett vackert citat..
Inte många dagar kvar nu innan skolan kör igång igen...
Så barnen och jag ska neråt stan
och handla inför skolstarten
Här ska "shoppas" tänk vad barnen växer under sommaren...
                            Ha det bra nu ni fina......










3 kommentarer:

Old and New Home sa...

Blev jättefint juh. Nu fick jag själv en idé om ett gammalt bord jag har.. tackar och bockar *Ler*

kram på dig
Cattis

Sunnanvind sa...

Hej!

Vad fint skåpet blev, du har verkligen fått bilderna att sitta helt perfekt i collaget. Trevlig kväll!

Kram Carina

Ljusa Rum sa...

FANTASTISKT FINT! Tack för inspirationen!!! kram/Veronica

Related Posts with Thumbnails