onsdag, maj 12, 2010

                      Älskar den här växten "plättar i luften"
                                    Hejsan på er!!
Här går det i ett...fortfarande banankartonger kvar 
som ska packas upp. 
Har i alla fall lyckats att samlat 
alla mina storarumsaker på en plats..
nu gäller det bara att hitta rätt plats för rätt sak...
det måste kännas inombords att sakerna hamnar rätt
att de passar in.Tapeterna kom idag så ikväll blir det
att börja fixa på barnens rum.
 
Det här rosiga fatet älskar jag! 
Just så här ska det vara då faller jag som en kägla
I går då tog jag mig en cykeltur 
och åkte förbi min gulliga kompis Linda
Alltid lika roligt att träffa henne
hon kan verkligen få en på bra humör
en fin vän är hon....Nu har hon köpt en liten hund 
som jag bara var tvungen att träffa.
10 veckor och helt underbart söt är han....
Darin heter han...


Visst är han söt? 
Han följer med Linda till arbetet då hon jobbar
man får nämligen ha med sig sitt husdjur där.
De gamla på ålderdomshemmet 
uppskattar djuren så mycket
Darin är jätte populär och charmar alla (även mig)
Skönt att få springa av sig lite i trädgården....
Nu ska jag börja med middagen...
Ha en trevlig Kristi-Himmelfärdshelg



2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj gud vad bra bilden blev på min lilla prins, läckert fatet var din stil verkligen,,,väntar på att syster yster ska komma vi är bjudna på grill hem till annika och niklas,,,fest hos inflyttningsfest hos min syrra snart då är du bjuden,,,fest jihaa ha en fin kristihimmelfärdshelg,,,,,kram linda

Minna sa...

Hej!

ha en bra helg...själv jobbar jag. Vi hörs nästa vecka..du måste kolla in i min förråd kanske något du vill ha kram Minna

Related Posts with Thumbnails