söndag, mars 07, 2010

Söndagskväll tända ljus och ett varmt bad och lite tv tittande
Jag var på Loppis i helgen och det var en himla fart...
Jag fick mycket sålt och gjorde lite fynd själv.Men nu tänker jag mig för
lite extra då min källare är smockad med grejer.
Vill ju bli av med grejer nu innan flytten.I dag gick jag ner till källaren och började att  rensa ut..
Pojkvännens skit i ett hörn och mitt i ett annat,
Han får lov att köra hem sitt till sig,jag måste ha mer
plats för mitt skit hahaha.. Kan ni tänka er att just då jag tycker
mig fått ordning på röran i källaren då  ringer min kille och säger att
"mina grejer" från denna trevliga karl som var förbi cafet
förra helgen och ville bli av med grejer från sin döda mamma..
Han hade nu lämnat sakerna på cafet till mig..


 Dessa vackra rosor är tvålar som smälter i badet,luktar underbart

Inte i min vildaste fantasi kunde jag föreställa mig att jag skulle få så mycket...gratis dessutom...
3 gånger fick min käre kille åka fram och tillbaka
Bla fick jag en sekretär,kristallglas,virkade gardiner,spetsar tavlor,mässingsjulstakar,julsaker osv...osv...
Jag fick rensa hela em,en hel del ska kastas....
Det slutade med att jag hade ändå mer i källaren
än då jag började att rensa ut....
Fattar inte hur jag ska få med mig allt härifrån.....
Ja kära ni nu är det kväll igen...dagarna går så fort.......

Ha en skön söndag och en bra början av veckan
                                   ♥ 







1 kommentar:

Anonym sa...

Vad avundsjuk jag blir vad har du hittat eller fått måste komma och titta på loppisen i veckan.Videon fungerade kanon kram Minna

Related Posts with Thumbnails