torsdag, mars 04, 2010

Hej! Det var ett tag sen jag bloggade...
men det har inte funnits tid för det...
Jag har kommit hem sent om kvällarna
och bara kastat mig ner i soffan.
Helt slut efter dagarna på mitt nya arbete.
Jag har börjat på en öppen verksamhet med människor
med olika handikapp.En verkligt stor utmaning..
Man är så glad att man är frisk och har förståndet i behåll....
Alla människor som inte kan skilja på rätt eller fel
eller är elaka och orättvisa borde få gå dit och vara ett par dagar
då lovar jag att de blir tacksamma,ödmjuka och
kommer se livet på ett helt annat sätt..
Det jag lärt mig dessa dagar är att varje dag man är frisk är en gåva.....
Nu ska jag inte tänka så mycket på min ledvärk...det finns de som har det värre...

Igår em efter arbetet träffade min dotter upp mig på stan
Vi var på bio och tittade på "Farsan"
En mycket sevärd film,gå och se den om ni inte gjort det...
I kväll har jag tvättstugan,mycket tvätt som  jag kommit efter med.....
                                                       
                                                                      Sköt om Er
                                                                   




2 kommentarer:

Evas Bloppis sa...

Tjo där Idag har jag tittat på en lokal ,men det saknades en toa ;)Billig var den ,men vet inte hur jag ska göra .Ägaren bor i uppsala ;) Hoppas du har kommit ikapp med tvätt osv .Blir det loppis för dig i helgen ? eller ska du iväg på nån ?
Sköt om dig
Kramen

Evas Bloppis sa...

Hej vännen !
Gick det bra på loppisen ?
Idag vaknade jag tidigt och började betsa trappen .nu är det klart .. bara trappnosarna kvar att sätta dit och småjusteringar med vitfärg .Fick lite huvudvärk av betsen .glömde att öppna fönstret ;)

ha en skön söndag
Kramen

Related Posts with Thumbnails