måndag, oktober 12, 2009


Hej alla läsare...Titta vilken söt burk som jag köpte på loppis i helgen.Visst är den söt......svart och rosa,så fina färger tillsammans.Fyndade också en jätte snygg gardinstång till köket av smide och svarta rosor på sidorna.Kunde inte motstå den....Hann också med en liten tripp till en kurort med massage och nyttig mat.Vi hade det så trevlig jag och min vännina......

Nu är det måndag och jag håller på för fullt och fixar för
dottern som fyller 11 år idag.
Tänk vad de åren gått fort......
Till dig min dotter säger jag Grattis-mamma älskar dig................
 Gardinstång med svarta rosor


Ha en bra start på veckan//kram angela

1 kommentar:

Anonym sa...

hallojs,,,,tack för en härlig och njutbar lördag,,,,det var ju så sköntt,,ja i går var man ju så trött det var ju så regnigt jag och min love var på bio,,,,filmen var ju så bra har precis läst bäckerna stig larsson deckare dom ska du läsa,,,hälsa o gratta lilly,,,ska börja med middagen nu,,,ciao///linda

Related Posts with Thumbnails