söndag, september 20, 2009


God morgon alla glada! I går var det en hektiskt dag.Först upp i ottan för att åka iväg till detta nya loppis.Vad spännnande det är första gången att prova på någonting nytt.Att färdas på vägar som man aldrig åkt på förut.Sverige är så fantastiskt vackert.Dettta loppis var ett jätte trevligt ställe som låg väldigt vackert till (vid en sjö).Här hade varit en gammal fabrik för längesen 
Jag började förståss att fynda direkt jag kom in...hittade några pallar,hatthylla,bänk,visar er några bilder...


Den här raringen en bänk ska målas och läggas dynor på.Får se om jag behåller den eller om den hamnar på webb loppisen.


En hatthylla.tänk er att den bara kostade 10 kr...

Men det vackraste var dessa fönsterglasspeglar som en mycket trevligt man hade gjort.Han var snickare och älskade att hålla på att fila och slipa.Dessa underbara speglar tog jag några kort på så att ni skulle få se vad jag pratar om.Jag kan bara tänka mig hur de skulle sett ut i vitt.Jag själv köpte en spegel direkt,var bara lite svårt att välja vilken..
Jag ska köpa in några lite längre fram till  mitt webb loppis.Men ser ni någon ni är intresserad av redan nu är det bara att maila och tinga en.Speglarna kan jag ordna frakt med till  en skälig kostnad.Hojta bara till..
Denna ska jag ha själv



 Redan målad i vitt 950.-...

fin 700:-....


1000.-
 1000:-

 850:-

Här en bild på utsikten från loppisen..


Avslutade kvällen i goda vänners lag.Blev bjuden på en helt underbart god gratäng med kyckling och goda drycker.Vi  hade det mycket trevligt.Den här vännen hon vet hur man gör för att man  ska känna sig välkommen.Så bra service,nästan som att vara på en  resturang.Den här dagen var helt enkelt en jätte fin dag.
Det var allt från nu,ska till arbetet snart..
Sköt om er/kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

hallojs tack själv att du kunde komma förbi,,,lite små seg i dag,,,,har kollat på svenskahjärtanhela morgonen,,,ja sen blir det fest hos svägerskan i dag det är ju muslimernas självaste bajram finns ju en hel del att fira där blir mkt folk,,,,hur ja ska orka får vi se ska in i duschen nu,,,ha en bra dag,,,,,linda

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

halloj...ja herregud vad kul vi hade.sÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ god mat och dryck du gjorde.Vi hörs...kram

MISS PIFFY sa...

Hej Angela

Va roligt att du hittat till min blogg!!

Nu måste jag spana in dina fina blogg och loppisen. Va skoj!

Ha en bra dag!!
/Erica

MISS PIFFY sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

hej...men vilken fin blogg,så mycket fint och intressant.Hit kommer jag återvända.Ha en bra dag
sussie

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

hej miss piffy...önskar dig en fi dag.kram

Anonym sa...

åhhhhhhhhhhh vilka fina speglar,jag tror jag ska köpa en.Hör av mig genom mail till dig/maria

Evas Bloppis sa...

tack för ditt inlägg hos mig .Jisses vilka fina fönster .Vill ha nr 2 Please ;)
Visst är det skoj att gå på loppis .man vet aldrig vad man får släpa hem

Kram Ewa

Related Posts with Thumbnails