måndag, augusti 31, 2009

Hejsan alla glada  där ute i cybervärlden!

Jag har varit på underbar massage för några dagar sen och bara njutit av livet...tagit det lugnt och gjort lite som jag själv velat Jag lever fortfarande på den underbara känslan man får av att bara ta hand om sig själv.Bara få "vara"Inga måsten eller krav.
Har ägnat dagarna åt lite målning,som jag tycker så mycket om.Det är så rogivande och roligt att kunna förändra en möbel med lite färg.....Som ni ser på bilderna gör lite färg en sådan stor skillnad.....

Och så här underbart vackert blev det....
Nu till salu på Blocket eller till dig som är intresserad
850 kr för denna skönhet

Så här såg bordet ut innan jag gick lös med färgen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...men vilken skillnad det blev och vad duktig du....kram/ eva

Anonym sa...

Hej...men vad fint bordet blev...åhhhhhhhhhh det vill jag ha.. kommer följa din blogg...kram

Related Posts with Thumbnails