tisdag, augusti 25, 2009



God morgon... Snart är det höst,men inte riktigt än...

Vilken fin dag det är idag.Solen skiner från en klarblå himmel.Sommaren
vill inte riktigt ge upp än... Jag ska cykla ner på stan och träffa en kompis.
Vi ska luncha och shoppa lite,har upptäkt att jag bara har sommarkläder i garderoben.

Vart tog förra höstens kläder vägen? Jag har väl sålt iväg dom på loppis.Jag
kan tycka att ett plagg är jätte snyggt,men efter en vecka ångrar jag mig.Då känner jag mig tjock eller obekväm i just det plaggen som var så snyggt "förra" veckan....

Då åker det in längst in i garderoben.Sen rensar jag ut och säljer det på loppis...
Tänk vad man ändrar sitt tycke och smak beroende på humöret eller sinnesmodet just då..... Vissa dagar känner man sig ju jätte snygg,men nästa dag känner man sig värdelös och ful...

Kram så länge.....




Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails