torsdag, maj 03, 2012

Välkommen Våren


                                                    

Hej alla söta !
Det var verkligen längesen..
Jag tappade blogglusten och sen har det hänt
lite jobbiga grejer som tog energin ifrån mig...
Bla så blev jag och vår hund attackerade
av en modell större hund för 2 månader sen..
Min hund överlevde men blev tvungen att
opereras osv..vi kunde inte heller bo kvar där
då denna ägare av hunden,bor bredvid...


Vi dvs barnen och jag har haft det
jätte jobbigt dessa 2 månader
Det har  verkligen varit en prövning
Men nu börjar jag se ett ljus i tunneln
Vet ni...jag har börjat att ta körkort
Det är så roligt och svårt...
Och det bästa av allt,Våren är här
Är det inte underbart med värmen och solen...

Vi ses snart igen
kram

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails