tisdag, december 20, 2011

Vinterland är här


Då kom snön till slut,men särskilt kallt är det ju inte
Halt,ja det är det i alla fall
jag som cyklar jämt har fått promenera istället
Just nu tycker jag det e jätte mysigt att
ta en promenad just då det börjar att skymma
Då tar jag en långpromenad med min söta hund
Hon och jag pulsar i snön och bara "är"

Inte tänker jag stressa speciellt denna jul heller
Har stressad tillräckligt i livet
Dottern har bara beställt kläder över internet
och sonen vill bara ha pengar
så i år blir det bara lugn och ro....

Sköt om er/kram

1 kommentar:

ängeln i vitt sa...

Halloj!

Fina och juliga bilder du visar. Vi har oxå fått lite snö. Tror inte det blir lika mycket som förra året....och lika glad är jag för det :)
Min mail strular så nu undrar jag om du fick min adress?

Varm kram / Carina

Related Posts with Thumbnails