söndag, november 13, 2011

Brocante Chic !!


Hej igen!


Nu är jag tillbaks igen...jag har fått blogglusten tillbaks igen
och det betyder att än blir ni inte av med mig...
Jag kommer att blogga mycket mera nu än förut...
Kanske inte så mycket om vad jag själv målar
utan om andra stilar och ideér

Ni har väl inte missat den "nya" stilen?
dvs Brocante Chic...
som betyder Loppmarknad
Denna stil är helt underbar...man blandar
det industriella med det romantiska
                               Ok alla sötisar...på tisdag inleder jag en tävling
                              här inne hos mig...så håll ögonen öppna...
                              Alla får delta och det kommer att finnas 1,2 3 pris
                                                              
                      Kram så länge

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails