fredag, september 30, 2011

Hoppas ni inte glömmer mig
Jag är jätte dålig nu på att göra inlägg,jag vet...
Har liksom lite idetorka,har ingen ork...
Är lite energilös just nu...
Har sprungit hos dr nu i flera månader
och de har bla hittat att jag har brist på B-12
Så jag har fått injektioner flera veckor irad
Vet inte om det hjälper,men det kan inte bli
sämre i alla fall
Nu ska jag ut lite i den underbara
"sommarvärmen"
som slagit till här 20 grader varmt
det e ju inte klokt

Får mig att vilja ha ändå mera värme
Bilden är från min underbara semester
i Kroatien i somras

Ha en underbar helg alla sötingar
sorry om jag inte är inne hos er
Min dator e konstig oxå vissa av er
kan jag inte ens kommentera hos
Bla hos dig Hälsorummet
Men jag har inte glömt er utan skickar härmed
en kram till er alla var och en

Kraaaaaaaaaaaam

1 kommentar:

Hanna sa...

hoppas att du snart känner dig bättre. Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Related Posts with Thumbnails