söndag, juni 19, 2011

Symaskin och regntunga moln

Några dagar till har gått sen sist...Jag har naturligtvis
varit på loppis i helgen...Vi hade tur att det inte började regna,
men det var kallt och ovisst länge...
Jag fick ögonen på denna symaskin 120 Kr.
Så charmig med sin svarta maskin där under huven...
Nu känns det som om den "riktiga" sommarvädret kommit igång.
usch för detta regnande..
Hoppas verkligen att jag och ungarna kommer
iväg på vår resa...där skiner solen jämt,ängtar och hoppas
Bilder från mitt loppisbord
 Fin kakburk...som jag köpte för 5 kr och sålde för 70 kr 5 minuter senare




 
Hoppas ni alla hade en fin helg utan regn...
Håll ögonen öppna för snart ska det
tävlas här inne hos mig...min blogg fyller nämligen hela 2 år
Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll





Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails