onsdag, juni 08, 2011

Härliga lata sommardagar 
Vilka härliga dagar vi har...solen skiner och det är härligt att leva
Vi var iväg till min mamma och hennes mans kolonilott
Som dom har haft i så många år och gjort så fint på
Det är som en egen oas,helt ostört och framför allt tyst
Bara ljuvligt fågelkvitter...
Dottern och jag
Här är min son och "Utta"=morfar
Dessa 2 har under hela min sons uppväxt haft en 
väldigt nära och fin kontakt...Jag är för evigt tacksam 
över allt stöd jag fått/får av mormor och Utta med min son
Då min son växte upp hade jag som ni vet stora problem 
med sonens far osv
Men jag fick alltid stöd och kraft
från min mor och hennes man...
Jag älskar er för allt ni har gjort för oss...
Vi hade med oss vår hund "Diddy"
hon fullkomligt älskade att komma me...
Hon stod och åt gräs och bara njöt....
Vi blev bjudna på en jätte god sommartårta,mums...
Snart åker vi dit igen och njuter av naturen...




1 kommentar:

Hanna sa...

ha en fin helg.
kram
Hanna

Related Posts with Thumbnails