måndag, april 04, 2011

Omgjort fönster och födelsedagskalas...

Här hemma har pysslats må ni tro...
Jag fick en idè och detta fönster är resultatet..
Jag är så glad för detta att jag behåller det..
Det är otroligt fint i verkligheten då ljusen lyser
och bilderna blir nästan levande,där i ljusets sken...
Fönstret är stort och förgyller platsen över soffan..
Ibland överträffar man sig själv (händer inte så ofta)
Som ni vet älskar jag gamla bilder..och här sitter några nu
så jag kan njuta av dom varje dag...
Man kan ju alltid byta ut dom och sätta dit nya 
då de är fästa med klädnypor...
De större bilderna sitter där för gott..
I dag är en speciell dag...Vår söta Papillon hund
blir hela 2 år i dag...Grattis,mammas flicka!

Min dotter och hennes kompis har gjort en "tårta"
Det bestod av hårt bröd-skinka-pastej-köttbullar
och två ljus...men tror ni Diddy ville ha?
Nej...hon fnyste bara och då tjejerna ställde ner tårtan
då kissade hon på den...hm...inte så tacksamt....
Uppmärksamheten blev väl för stor för henne...
Nu mina vänner ska jag färdigställa en annan liten grej
och sen blir jag en soffpotatis en stund
innan John Blund kommer...
Sköt om er...

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Nästan rätt, jag väntar en liten! Den beräknas komma i oktober.

Önskar dig en fin kväll! Kram Maria

Ofelias Hus sa...

Hej vännen,

Så söt Diddy är!
Vi har också haft en "Pappis" och hon levde tills hon var 16 år.
Hon var som min första lilla bebis..så fin.

Vad fint fönstret blev, det var en kul idé att göra om det så.

Ha en mysig helg!

Kram,
Anette

Elisabeth sa...

Så mycket fint du visar på bloggen. Tavlan är urmysig. jag älskar vintagemotiv. Vovven är också söt.

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej!
Vad söta och snälla ni ärsom lämnar kommentarer..tack snälla!!

kram till er

Blommiga Karin sa...

Verkligen fina fönster! Jag har satt speglar i mina...:-)

Related Posts with Thumbnails