tisdag, mars 01, 2011

Äntligen lite tid över!!!

Hej alla underbara söta bloggvänner och alla
jag inte känner.Jag har haft så mycket att göra
sen mitt sista inlägg så det har inte funnits någon
tid över för min blogg.Men nu äntligen lite tid över...
Som ni minns berättade jag att jag hade en liten hemlighet
som jag gick och ruvade på.Nu kan jag avslöja den...
Jag har haft en Loppis i egen regi !!

Det har varit så otroligt mycket att fixa med
så det var nästan övermäktigt...men eftersom
det var så otroligt roligt och givande orkade jag med..
Jag fixade allt själv från start till mål
Lokal-bokningar-inköp-cafét-reklam-kontakter
u name it...det är inte för intet jag fick nytta av
mitt "jävlaranamma" Mina hjälredor dotter och pojkvän
körde jag nästan slut på "ler"






Nej nu måste jag lämna er...ska packa i ordning 
möbler som ska skickas iväg med bussgods
Sen efter det ska jag ta mig till affären och handla till 
en hemmabakad pizza som står på menyn ikväll,väntar 
hem en kompis och hennes son...vi ska bara "vara" äta
och dricka lite vin...Ha det gött nu alla...

                                                                    

2 kommentarer:

Old and New Home sa...

Hihi jag anade nog att det var en storloppis på gång där hemma *fniss*

Var det bara du som sålde, för det verkade vara en hiskligt massa grejer du flitiglisa. Hur gick det?

Kramis

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

ha haaa....ja jag hade en himla massa grejer med mig,som tur var sålde jag nästan slut på alla mina saker...så det blev inte så mycket att släpa hem i alla fall...
Det var alltså jag och över 40 andra loppisförsäljare/bord.Vi betstämde innan att vi skulle ta en massa kort,men vet du det var så mycket att göra att vi bara hann ta några bilder i början,sen var det inte en lugn stund på hela dagen...kram

Related Posts with Thumbnails