söndag, december 19, 2010

God Kväll alla 4 advent firande människor där ute...
Jag tycker man mest springer omkring och donar
Jag har tvättat idag,gjorde en liten extra ansträngning
om tog våra täcken och kuddar och kastade in dom också
i maskinen..sen har dottern fått nytt påslakansét,gardiner
Sen tog jag tag i ett problem i vårt skafferi...den tidigare
hyresgästen hade målat chockrosa i skåpet....inte så snyggt
Eftersom jag har vit färg (vad annars) här hemma så duttade
jag på lite...sen la jag dit lite nytt papper...ska väl måla
en gång till,så det blir riktigt bra...men det känns riktigt
bra nu att slippa se den där hemska färgen mer...
Nu är det några dagar kvar till Jul och i morgon börjar
jag på allvar att ta tag i julklappsinköpen...
Jag får ta lite varje daq...som tur är önskar sig barnen
lite större saker så det blir inte så mycket spring
för mig i en massa olika affärer i alla fall...
Baket kör vi igång med i mitten av veckan...
Nu önskar jag er en fin början av veckan...

 

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails