onsdag, oktober 13, 2010



Tripp trapp tull.....
Målar som en galning här hemma...penseln riktigt glöder
Det har gått i ett de senaste dagarna..
eller här är det alltid full fart,är en sån person helt enkelt
som gillar då det händer saker...jag tror jag alltid har varit
sådan...syrran och jag hittade alltid på galna upptåg då vi
var barn och det har fortsatt så...
Jag har alltid något på gång,jag är en mycket impulsiv människa
Som igår då pojkvännen kom hem från jobbet
då åkte vi iväg och hämtade möbler som jag tidigare
hade varit och betalat på en secondhandaffär
Inte för att han blev så glad,han var trött...
Men han har blivit van nu av mina plötsliga "infall"
som han säger.Han vet att har jag bestämt mig för något
då blir det så.
Sen köpte jag färg och började att måla...
Och här är ett av de objekten ni ser på bilden...
De här schablonerna tycker jag är så vackra
att jag gärna använder de på möblerna ofta...

*
Har tv på i bakgrunden och en repris av skuldfällan
sänds och det paret det handlar om bor här i min stad
och de sålde grejer på just det loppiset jag stod på
och jag kommer ihåg tv-inspelningen som skedde där
Jag hade bordet bakom detta par och är med
lite i bakgrunden på tv....
Jag skulle bjuda på fler bilder på mina målade grejer
men min dator är en än gång inne för lagning
Så nu sitter jag vid ett dator som lever sitt egna liv
och det blir bara en massa fel då jag lägger ut mina
bilder här på bloggen
Så det blir mycket text idag :)
Får återkomma

1 kommentar:

Sirpa sa...

Hej!
En till möbel fin målat! Jag har inte haft nån inspiration idag.
men det kommer väl!
Ha en skön kväll!
Kram Sirpa

Related Posts with Thumbnails