torsdag, oktober 07, 2010

                  Regnet det vara öser ner.....

Men det gör inget för min del....för att jag ska inte gå ut
Värre är det för dottern som har orientering idag
Men det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder
                       Eller något sånt...
Jag har målat och textat lite möbler de senaste dagarana
Jag förvånas varje gång vad lite färg och text
kan förändra en möbel,.det är lika roligt varje gång
                      att se resultatet
Jag hittade 4 stolar i grått på loppis som jag textade
och målade bara sitsen i vitt sen ställde jag de bredvid
mitt slagbord med grå text...Jag tyckte det var snyggt
att låta stolarna just vara i grått och vitt
Jag ska köpa ett nytt köksbord och stolar
så detta åker ut till Loppis Loppan.....
Idag blir det bara att fixa här hemma och ta det lugnt
Dr har hört av sig gällande min arm och jag har en
inflammation i den och när jag ramlade hade min
kula i axeln hoppat ur led så detta har gjort att jag
har en inflammation i armen,men jag behöver
inte opereras i alla fall...skönt....
foten är det också bättre med...

Så jag är snart återställd,hoppas inte jag ramlar fler
gånger bara...Jätte roligt att så många vill vara med
i tävlingen om halsbandet...anmäl dig du också om
du inte gjort det...vem vet...plötsligt händer det......
Jag vill passa på att önska Pia nr 11 och Cathrine nr 12
hjärtligt Välkomna hit som mina följare....






1 kommentar:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Fint med texten på lådan, det blev mer personligt :-)

Här har vi också regn...

Kram från Australien♥

Related Posts with Thumbnails