fredag, oktober 15, 2010

Hej där alla bloggvänner...

Tänk nu är det helg igen...det känns som om veckorna
bara går snabbare och snabbare...
Jag vill inte att livet ska försvinna så fort
Jag som ska hinna med så mycket 

och det skulle inte göra något om 
dygnet hade lite fler timmar
Känner ni också att livet passerar så fort förbi...
Jag menar då man var liten tyckte man ju att ett år
var en evighet
Nu går ett år så fort förbi
Man är inte purung längre och det gör inte så mycket
Men man vill stoppa tiden
 Fånga Dagen
*
Jag tycker det var jobbigt då man var runt 20
Man var så osäker och vilsen då


Det gäller att ta vara på varje ögonblick
Jag känner en sådan tacksamhet över mitt liv
Visst vissa saker kunde man gjort på ett annat sätt
Men med facit i hand har jag klarat av jobbiga
tider och svåra situationer
Jag står här med erfarenhet och en styrka
som är svår att rubba
Jag tror på mig själv och jag tänker aldrig ge upp

Nu önskar jag er alla och var och en
En riktigt fin helg

Love From Me

3 kommentarer:

Evas Bloppis sa...

Hej vännen .så fina saker du visar ,gjort dom i dagarna ?
Det var så intressant på mötet .Hoppas du får en bra helg ,, själv blir det jobba .
Å i kväll blir det soffan med godispåsen och Idol

Kramen

Blommiga Karin sa...

Verkligen tänkvärda tankar du har. Många fina ting du har. Gillar stolen "Hem ljuva hem" :-)
Ha det gott och ta vara på stunden!
mvh Karin

Old and New Home sa...

Åh va fina smyckena va *Ler* Hade dom på jobbet igår och många tyckte om dom.

Ha en skön vintrig dag. Här är det vitt i Småland.

Kram Cattis

Related Posts with Thumbnails