söndag, augusti 01, 2010

            Tävling här inne hos mig
Du kan vinna detta underbara halsband
här inne hos mig Vad måste du göra....
Jag tänkte att denna gång får ni berätta
vad Er "hemliga" dröm en gång var/är...
Alla kan vara med och tävla...
Ni måste bara länka hit genom Er blogg...
Jag besöker så många bloggar dagligen 
och tycker att Ni är så duktiga att få till det i era inlägg....
En del av er skulle ha kunnat bli författare
eller inredare vilken dag som helst....
För min egen del ville jag en gång 
för längesen ge ut en bok.. en diktbok....
Skickade tom in mitt manus till ett förlag..
men de nappade inte...jag tror att vi alla bär en liten "författare" inom oss....
Vi är alla konstnärer...vi vill att våra bloggar
ska se vackra ut...att våra inlägg ska vara intressanta
vi lägger ut fina bilder för att visa andra hur just vi lever...
Genom våra bloggar bevisar vi för oss själva och andra att 
vi finns och att vi också kan även om vi inte är "kända" 
eller proffesionella inredare,författare osv...........
Den som jag personligen tycker delar med sig bäst 
om sin hemliga "dröm" vinner...
Tävlingen avgörs den 15/8
                                        Lycka Till!













5 kommentarer:

Sunnanvind sa...

Hej Angela! Vilken bra idé att berätta om sin hemliga dröm!

Jag var tvungen att fundera en stund med sen kom jag att tänka på något jag drömt om ända sen vi flyttade till vårt hus:
På baksidan av mitt hus gränsar tomten mot en vacker björkbacke där en dansbana en gång legat. Där ordnades massor av fester från år 1900 och fram till mitten på 1970-talet. Det var just där min mormor och morfar träffades första gången. Nu återstår bara några murkna plankor och betongfundament där dansbanan legat och förstås en massa stora fina björkar och backen som är så fin håller på att växa igen. Min dröm är att köpa marken och restaurera dansbanan eller åtminstone ha djur som gick och betade av den fina hagmarken så den inte växer igen mer. Promenerar ofta i backen och drömmer om detta...

Det är min hemliga dröm det, länkar också såklart. Ha en bra kväll,
Kram Carina

Minna sa...

Jag drömde om att bli skådespelerska...har väl inte släppt den drömmen än...att få spela tunga roller på dramaten sitta in en mörk pub med ett glas vin och läsa mitt manus.....

Evas Bloppis sa...

Tjaba ! Ja hur man än beter sig så blir man aldrig av med mig haha .
Ser att du har en tävling ..ska länka den till min sida snarast .
Kramen

Evas Bloppis sa...

Min högsta dröm är nog att få öppna eget och att ha ett hus på landet ,nära sjön .Den drömmen har vuxit sig ganska starkt på senare år .

Östervik9 sa...

Hej!
Vilken trevlig blogg du har, den skall jag följa. Fanns hur mycket roligt som helat att läsa:)
//Camilla

Related Posts with Thumbnails