söndag, augusti 08, 2010

Bakbord och strålande sol

En underbar loppis helg har jag haft...
Gjorde så många fynd denna gång...
Ska visa er framöver,före och efter min "makeovers"

Det här enorma bakbordet tog en tjej fram från bilen
och skulle använda som sitt bord.
Frågade om det var till salu men det var det inte
Så coolt tycker jag (ursäkta hennes bak ) vid bakbordet haha
skulle beskära bilden men fattar inte hur man gör.....
Därav det vita strecket
som skulle hamnat på ett helt annat stället....
Min stora lap top är trasig och ska in för laging...
så nu sitter jag här med min mini data...
Inte så bra då man ska blogga....

De här magasinen hittade jag på loppis för 5 kr st
Vad jag blev lycklig då...Så roligt att titta i dom...
20 år gamla,hur länge har Laura Ashley funits
någon som vet? Nu är det söndag och en gråmulen dag...
Jag känner mig trött idag,lite seg och ont i lederna,nacken...,
Men som vi alla vet...I morgon är en annan dag.....
Ha en skön söndag







3 kommentarer:

Evas Bloppis sa...

Haha snyggt bak (bord) ,Ska bli spännande att se vad du hittade .Här sitter jag och tittar på regnet med en kaffekopp i handen .Har du kollat in den Fule hehe
Kram

Sunnanvind sa...

Vad roligt att du haft en bra söndag, och hoppas du känner dig piggare idag! Vad roligt med magasinen, verkligen kult. Jag har ingen aning om hur länge Laura Ashley har hållt på men det är uppenbarligen länge hi,hi!

Ha det bra!

/Carina

Evas Bloppis sa...

hej kom inte iväg idag .fick underbart besök av min dotter och barnbarn .De stannar tills i morgon . Hoppas du sålde en massa och hittade något fint med dig hem .

Ha de bäst

Related Posts with Thumbnails