söndag, juli 04, 2010



Sol,vind och vatten......
  
Hej alla glada människor...det var ett tag sen sist...
Men nu när barnen har sommarlov får man inte
många stunder över för sig själv..
Alla ska bli nöjda och det känns som
man inte riktigt räcker till...
Det som stressar mest är nog mitt sommararbete
Men har man inte fast arbete så får man arbeta
då andra har semester...Sen är jag fortfarande
inte bra i min arm,sen jag ramlade i trappen i Våras..
Det märks då jag jobbar,där det är mycket lyft
och armarna går i ett....men ska till röntgen i morgon
Vi får se om det syns där hur ont jag har...
 
Loppis stod jag på både lördag och söndag
så nu känner jag mig ganska mätt på det...
i alla fall till nästa helg haha..
Man ska inte klaga på värmen,
men det var nästan outhärdligt
hett där vi stod...som tur är har vi vårt tält som skyddar
lite grann i alla fall....Jag hade tagit jätte fina kort
från lördagens loppis,men solen sken så starkt att jag
sparade bilderna i kameran istället för minneskortet
så nu sitter korten fast i kameran (har ingen sladd,trasig)
Tog dock några nya i dag,håll till godo...
Vi har haft festival här i helgen....
Vi var nere ett tag i fredags...en rolig grej var dessa "bollar"
Min dotter ville pröva...man kliver in i dom,sen pumpas
luft i i dom och man puttas ut på vattnet...
Sen rullar man runt i dom så gått det går..
Det är jätte svårt att försöka ställa sig upp...
Det såg jätte härligt ut där på vattnet..
Bollarna var fastkedjade med tampar osv...
Sen stod jag men vakade ögon och tittade...
.Ja mina vänner och ovänner haha...
Nu ska jag titta om det kan vara någon bra film
Jag hoppas ni alla har det bra...


                        Kram till er alla






2 kommentarer:

Blommiga Karin sa...

Oj vad med saker som du kånkar och bär. Ta det lugnt med handen!
Häftiga plastbollar:)
Kram Karin

Sunnanvind sa...

Hej!

Vad härligt ditt loppisbord ser ut med alla fina saker...

Jobbigt det där med jobbet och din arm, håller tummarna för att det inte är något allvarligt utam går över snart.

Ha det bra och hoppas du hinner få några lediga stunder att njuta av iallafall!

Kram!

Related Posts with Thumbnails