tisdag, juni 01, 2010

De e mycke nu...

Här går det för runt...Är det inte loppis är det jobb eller målning..
Synd att inte dygnet har fler timmar..
Många projekt nu på gång här hemma.
Letar lokal...ska sommarjobba och där emellan hinna måla...
Just nu har jag mycket beställningar på målade och textade möbler...
Tur att det är så himla roligt,då går det fortare att hinna med...
Nu till helgen ska vi pröva på ett nytt ute loppis...
Jag är så förväntansfull som ett barn på Julafton...
Det ska bli så roligt att åka dit...
Det kommer bli många nya loppisar i år, som jag
hittat och fått adress till av mina goa vänner...
I morgon ska jag hem till min vän Minna...
Det var hon som tipsade mig om bordet ni ser bilden på..
Nu är det målat och textat.....
Vi ska ha en sån där "ska vi byta grejer med varandra" dag..
Hon har nämligen ett garage fullt med grejer...
Jag ska ta lite bilder så ska ni få se...
Nu ska  jag ut och cykla till en second affär...
Jag är alltid på jakt efter grejer...
Vad gillar ni min  tavla? Bortse från blixten bara..
Det är helt underbar,jag målade ramen vit (förståss)
Det är ganska stor,men det kan man inte tro då man ser den nu
Min käre pojkvän köpte den i helgen som en överraskning
för hela 30 kr.Jag blev jätte glad..Tänk att jag tror han kan det nu
Han har nu efter snart 3 år lärt sig vad jag vill ha...hahaha...
                                    ♥ Sköt om er ♥

                                     









Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails