söndag, maj 23, 2010

Festligt värre...
 Hej till alla er som tittar in här...
Min helg har varit så rolig och trevlig...
Jag var bjuden på fest hos Linda i går kväll..
Vi grillade och åt jätte god 
entrecote med tillbehör,
smarrig sallad och olika såser..
Granntjejen Jenny kom över med sin söta son...

Här är mannen i huset,grillmästaren...

Snygg pose han har va? haha....
h


Han propsade på att jag skulle ta ett kort på honom
då han låg i blomtrerrabatten,så här är beviset...
Här är humöret på topp...
Vi hade det sååååååå roligt,ni vet så där roligt
att man inte vill att kvällen ska ta slut....
Men fram på småtimmarna så hade vi så ont
i skrattgroparna att vi tvingade oss själva
att åka hem...
Hoppas att ni haft det roligt.....
♥Ses snart igen♥
kramar från mig

2 kommentarer:

linda sa...

Hej ha ha bra kort såg dom aldrig i går ja du det var trevligt,,,men i dag är ja sliten som bara den,,,nej får bli lugnt ett tag nu,,, ja du uppäten är ja med av alla jävla mygg,,,,ja du ska ta en dusch nu och krypa ner i sängen,,,,,see you kramisar från linda och darin <3 <3

Sunnanvind sa...

Låter som en riktigt härlig helg! Man behöver festa till det ibland. Ikväll är det min tur, ska ha avslutningsfest på utbildningen.

Ha det bra! Kram!

Related Posts with Thumbnails