fredag, mars 12, 2010

En liten kyckling med ägg har nu flyttat in hos oss...
De väntar på Påsken..
Jag har börjat att packa ner så mycket grejer att det börjar
se så tomt ut här hemma nu på väggar ...
Några plåtaskar har också fått flytta in...
söta ju...
Min arm är lite bättre och det är bra
eftersom jag har en beställning på en stege
Nu får pojkvännen bara såga itu min långa stege
i källaren,ni vet den där stegen vi hämtade i Stockholm
som inte fick rum i bilen,utan fick lov att sticka ut
genom bakdörren på vår skåpbil hela vägen tillbaks till Västerås
Stegen är så lång så det kommer gå att göra 2 stegar av den..
Har också en skolbänk som är halvklar
Ska måla så mycket så möjligt nu innan flytten
Dels så man  slipper bära så mycket
och det  är ju inte gratis att flytta heller
Nu får ni ha en bra helg
Det ska jag i alla fall ha
Kram

1 kommentar:

Evas Bloppis sa...

skönt att du är bättre i armen .haha full fart igen ser jag ,med målandet .kan vara skönt att tömma ett lager innan flytten .Människan har ej hört av sig ,så lite sne är jag .
Men du får hålla tummarna lite till ;)
Jobbar hela helgen med nätter ,så det blir inte mycket bloggande då .Men målat den sista möbeln häromdagen .Får väl ut och leta vidare efter nåt nytt objekt .

Kramen

Related Posts with Thumbnails