tisdag, februari 16, 2010

Spetsklänning och en lite förkänsla av Våren i alla fall
i Söndags,då var det underbart väder här i Västerås..
Man kände solens varma strålar...men idag tisdag
är det lika kallt igen.Men snart,snart blir det Vår...
Längtar så  mycket efter värmen nu,så mycket
att jag börjat sola solarium för att få upp värmen i kroppen...
Nu är det inte så länge kvar innan vi ska flytta,längtar så efter det också.
Tänk att kunna få plantera lite blommor på balkongen
ta fram utemöblerna och bara njuta.Och det bästa av allt
är att denna balkong kommer jag att kunna vistas på.
Min nuvarande kan man inte vara på alltför länge,
vi bor nämligen precis bredvid E-18 *ler ironiskt*
Ett himla liv från långtradare och bilar.....
Att sitta där och prata och njuta går inte....
Mina dagar ägnar jag nu åt att rensa ur garderober och skåp...
Tänk bara på ett år vad mycket skit man samlar på sig...
Och nu har jag inte ens räknat in källaren,den är värst..
Nåväl..man får ta det pö om pö...
Ha nu en bra dag allihopa
...♥
angela

5 kommentarer:

Evas Bloppis sa...

Haha du e för rolig du !! Fy och pina att ha motorvä'gen på balkongen ;) men nu slipper du den iaf .så skönt .Vilken bukfettma haha ja man kanske ska ta och göra några sitt ups nån dag .Samma sak här det blir alltid något i gengäld .konstigt .som vi sliter eller hur . Nu är sekretären klar .tveksam om jag ska sälja den .gillar den helskarpt .
Äta på Donken mums ta en te mig med ,,Ska sälja av lite saker på Loppis nästa helg .ska bli skoj .
Kramen // Ewa

hemma hos lilla mej sa...

Vad skönt att börja sola solarium.Gillar jag.Vad skoj att du får flytta snart.Lika bra börja i tid så man slipper stressa.Ha en härlig dag varmkram Rita ♥

Evas Bloppis sa...

Hahaha nej jag gillar inte semlor nå vidare .ska jobba i natt så det får bli min motion Du ska bara veta vad jag går där .Där sitter man inte stilla mer än när man fikar .Har röjt ner lite saker i banan kartonger nu .jisses va saker man samlar på sig .Du vet såna där braåhagrejer ;)

Hörs // Kjamen

Evas Bloppis sa...

Tjoho där !
Jag har inte hört något ännu om lokalen .men det är väl som vanligt att man får ringa ett par gånger och tjata haha , Inte i Falun utan där jag bor .de brukar anordna Loppisen på en skola i deras matsal .så skoj det ska bli .annars så är det ju en annan som jämt åker iväg för att handla .Du ska väl jobba i helgen med va ?

Kramen //Ewa

Evas Bloppis sa...

haha vadå åldern är vi inte 27 fortfarande !! jag fick napp på en lokal idag 120 kvm men för dyr .så du måste flytta upp haha så vi kan dela på den

Related Posts with Thumbnails