torsdag, februari 11, 2010

Jag längtar såååååååååååå efter värme och sommar igen
Kan man längta så mycket som jag?
Tänk då snön smälter och man känner att Våren är på gång
Vilken känsla det är....Tänk då man kan packa sin picknickkorg
och  bara åka iväg...Alla blommor som slår ut.....
Solen som blir varmare och  varmare,till slut måste man bara bada
Sen om man ser ut som en strandad val,vad gör de...
Man blir som en helt annan människa om sommaren
Mer energi,piggare,gladare,lyckligare,sen brukar min värk
i lederna ge med sig.När jag blir gammal ska jag vara
borta över Vintrarna
Italien är mitt drömland,har alltid älskat allt som har med Italien att göra
Språket,maten,kulturen,musiken....
Snart,snart blir det Vår sen Sommar

Soliga hälsningar  från mig

4 kommentarer:

Evas Bloppis sa...

Hej du vad menar du med denna bild ? Nyss var det en tjej hit och hämtade klaffbordet .Hon blev jättenöjd .
Middag i ugnen , sen måla måla .,,,

Kram

Evas Bloppis sa...

Haha ok ,Jag var snabb där .japp jag har ringt ett bolag av 3.och det låter inte helt omöjligt .Hon ska ringa tebax i nästa vecka .Beror på vad de vill ha i mån.Men Håller tummarna .Vem längtar inte till vår & sommar .Är så trött på detta väder nu .Tänk att få sitta å njuta med nåt kallt i handen och äta grillat .Smaskens .

Evas Bloppis sa...

Hej du .. Vad har du då sysslat med ? jaha du så nu blev jag utan skrivbord åxå haha .Men skönt att få lite rensat där hemma nu innan flytt .Jag har fyndat idag .en del av den får du se i morrn .Hoppa i säng nu så du får sova ut tills i morgon .
Önskar dig en skön helg å ta det lugnt

Kram kram

Anonym sa...

ja gud vad du får till det med allt,,vad duktig du är,,,du skulle ha ett egen liten butik så kan ja ha ett kafe där så säljer vi möbler och hembakat ja du det vore nåttt,,,hej hopp i drömmars land,,,,kör bara på har du homepartyn??????linda

Related Posts with Thumbnails