onsdag, januari 20, 2010

Textat och målat möbler har jag ägnat mina dagar åt
En gammal skolbänk som jag fixat till..


Bänken har text både på ovansidan och i locket
Och ikväll åker hon ut på Blocket
haha...rimmade visst lite där
Amor Vincit Omnia
Bänken har även 2 Liljor på stolen


Har även igår kväll textat detta bord
Lite av skräckblandad förtjusning känner man
då man sätter igång med alla projekt
Jag utmanar mig själv och kör väl på
tills jag stupar *ler*
Och än har jag inte ens hämtat auktiongrejerna
Ja,ja,det blir en dag i morgon också
Kramar till er alla

1 kommentar:

Evas Bloppis sa...

Jättefin skolbänk och fyndigt haha det där med locket .
Jag är nu långledig ända tills på söndag kväll . idag frågade jag gubben snällt om slipning .Hör å häpna så sa han Ja de kan jag väl .Hur glad tror du inte jag blev då .Nu ska vi beställa en fet pizza och kolla lite på tv innan det är dax för andra strykningen .Hittade ett klappbord häromdagen .Men det ska jag behålla själv .
Kom ihåg att ta de lugnt vännen

Kram Ewa

Related Posts with Thumbnails