söndag, januari 31, 2010

Shabby Chic,Shabby Chic jag måste upprepa orden för att
inte glömma mitt "mission" i livet haha...
Det har blivit lite för mycket korv och bröd och kaffe i helgen
Jag har tom drömt om cafèt,att jag kom försent dit
och att det var kaos då jag kom...hehe..
I dag var sonen med mig i cafeterian och fick lära upp sig
Han ska stå där då jag gör lite andra saker...
Jag  kan ju inte helt lämna mina resor till olika loppisar
runt om i landet.Då skulle jag få abstinens...
I dag kom en tjej in till cafét och berättade att hon följde min blogg
Så roligt att folk kommer fram och berättar det...

Skulle vara så trevligt om lite fler ville kommentera lite mera bara
här inne på bloggen
Ni kan väl skriva några rader i alla fall
Blir ju nyfiken på vilka ni är ju...*ler'
Jag hann med att dra några penseldrag då jag kom hem på ett skrivbord jag  påbörjat att förvandla
I dag vann mitt bud på en gammal skolbänk
på en auktion här i stan
Hade lagt ett bud på en kökssoffa också,som jag jätte gärna ville ha den.Den skulle jag ha själv,perfekt storlek till mitt lilla kök.
Min köksdel där matbordet ska stå är mycket litet och man kommer knappt  in med baken där och kommer man väl in,ja då är man stucked.Så en soffa skulle vara passande.
Men den fick någon annan lycklig människa nu istället..gggrrrr....
Tänk varje gång jag jag missar något 
beror det bara på några tior,hmmm,
just den här kökssoffan
ville jag ju så gärna ha!
Lite besviken blev jag allt
Men det svåra är ju att komma med rätt bud
Man vill ju inte betala allt för mycket för möblerna
Men det  gäller att lägga ett bud som skrämmer iväg
de andra så att man själv ror hem klenoderna
Man får inte ligga för lågt eller högt...,just precis lagom..
Tills nästa gång önskar jag Er en trevlig söndagskväll
Kram
angela

1 kommentar:

Evas Bloppis sa...

hejhej,, nejdå jag har bara jobbat ,men nu är jag ledig och ska måla vidare .Är på väg att skicka ett bord till Motala .Mina blogginlägg ommer efter när man jobbar som jag gör .Och jag håller med dig om att många kikar in men inte skriver .lite tråkigt .men ,men .Alltid skoj med någon kommentar

Ha de gott
Kramen //Ewa

Related Posts with Thumbnails