lördag, december 12, 2009


Det blev till att fönstershoppa istället idag!
Ibland kan man inte vara på alla ställen samtidigt! Efter loppis idag skulle jag då äntligen få åka till Norrgården i Falun,men det var stängt.En timme försent kom vi.
Vad gör man när allt ska packas in i bilen och det tar att stuva in allt.Jag lyckas alltid med att ha mer grejer med mig hem än dit,hahaha...


       Det blev i alla fall billigt med fönstershoppingen
    Efter drygt 2 timmars hemresa blev jag sugen på Kina mat
    i Enköping,så vi tog en liten omväg för att få komma dit


Gott var det vill jag lova


Syns jag bland allt Julpynt?


En annan jätte mysig Shabby affär finns i Enköping
Där fönstershoppade jag också




Mina fynd visar jag nästa gång.
En himla massa fina saker denna gång blev det.
Extra glad är jag över 2 madonnor och en tavla
med ståltrådshjärtan,mer säger jag inte just nu...

               Ha det bäst nu
                   kram

2 kommentarer:

Evas Bloppis sa...

Synd att det var stängt .har sett deras möbler på Blocket .så fiiina . haha ser att du va lite törstig ! Inte helt fel med mat och en god dryck . Var upp på en loppis som hastigast nu efter jobbet .men hittade inget alls .
Nu snöar det , lite mysigt att vara inne i stugvärmen då .

Ha en fin söndags em
Kram Ewa

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

hej ewa...ja det var synd att det var stängt,men billigt blev det. Och jaaaaaaa jag var mycket törstig speciellt på en kall cider efterdagens slut!
Snöade gjorde det typ hela vägen tillbaks,vi har lite snö här också och idag är det riktigt kallt.kram

Related Posts with Thumbnails