tisdag, november 24, 2009


Lantliv vill jag leva,men får drömma mig bort till ett torp med vita knutar. Man får göra så gott man kan ändå,bor bara i en trea.

Har försökt hela helgen att få till det här hemma med diverse saker,svårt är bara förnamnet.....
Visst har man grejer men de passar inte ihop med det andra.
Har man en stor fågelbur kan inget stå bredvid den,har man en fin blomma får inget skymma den.Det är lite som att lägga pussel,då man inreder.Det måste få växa fram vart sakerna ska få stå.
Jag har bott i denna lägenhet i ett år men det är inte klart än....Lite beslutsångest brukar också visa sig att man lider av då man inreder.

Stolen innan jag målade den

I morgon ska bli början på ett nytt liv för mig.Jag har anmält mig till en instruktion på gymmet i närheten.Sen ska jag ha autogiro och då blir pressen lite större på en själv.Man vill ju inte betala för något man inte nyttjar....

Jag har så stela leder och det känns som nu eller aldrig är det dax att ändra livsstil.Vi var på badhuset igår och jag kände mig som en ny människa efter det.

Bilderna på de utlovade söta klänningar får ni ha tålamod med,då kameran precis la av då jag skulle fota dom på loppis,men den som väntar på något gott...

Hoppas man kan komma till ett varmare klimat snart.
Varma kramar til er alla

Related Posts with Thumbnails