lördag, november 07, 2009

Hello anybody out there?
Har nyss kommit hem från min loppisförsäljning.På vägen hem blev jag så sugen på Kina mat och i Sala sa jag till pojkvännen-"det är närmare till Enköping än till Västerås....Vi blev ståendes vid en utfart,jag försökte dra ratten till vänster till enköping,pojkvännen ville svänga till höger och västerås....Gissa vem som vann???

Så nu sitter jag här proppmätt! Det är så gott där på denna resturang,fräscht och bra service.Sen blir det ju inte sämre av att det är lagom med folk,man behöver inte känna någon stress då man ska hämta maten.Finns det något värre än då man ska ta mat och sleven knappt hinner sättas tillbaks i byttan innan någon annan tar den...?

Den här gången hem var det ändå mörkare på vägen hem,min pojkvän
försöker få till en mening om hur trött han är efter maten
"-Efter när man ät,mycket trött eller något liknade
(han är inte svensk)men pratar otroligt bra för att bara ha varit här i Sverige i 2 år.Jag försöker att lära honom en mening som lät bättre. "-Efter att man har ätit blir man mycket  trött...
Han upprepar,men hinner bara till"-efter att man...ZZZzzz sen börjar bilen att kränga och jag hinner se hur en annan bil i backspegeln kommer jämsides.Föraren tutar och jag skriker"-Vakna!!!!!

Men man blir ju trött efter maten försöker pojkvännen...jo jag tackar....

Nu känns det skönt att vara hemma välbehållen. Söndag i morgon,lite tvätt ska tvagas och lite pyssel.Håller på med min ljuskrona av ett hjul.Kommer att bli något väldigt speciellt...

Få se om jag får den på plats i morgon,då kommer bildbeviset...


 Det var allt från nu//angela



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails