tisdag, november 03, 2009


    Bordet är nu klart med texten på plats.
Amor Vincit Omnia betyder Kärleken Övervinner Allt.
Har även fått mitt skåp på plats.endast 50 rikstaler kostade det.Fyndade ändå mer grejer nu sist på loppis.
Det är inte klokt vad folk har grejer,man kan få tag på  nästan vad som helst. Som tur är just på detta loppiset är det bara jag som letar efter "shabby"".Men jag håller även ögonen öppna för det mesta,hittade ett par skridskor till sonen,som ägaren hade använt bara en gång.De kostade bara 50 kr,nypris på ett par sådana ligger väl på ca 500 kr.



Skåpet för 50 kr.Har inte riktigt kommit på vad jag ska ha i det än,lite provisoriskt så länge...

Har ni sett vilken underbar söt tavla?Mycket gammal,glaset är spräckt,men det fixar pojkvännen.Tavlan kostade bara 30 kr.Motivet är underbart och ramen,ja den är bedårande.


Nu ska jag fortsätta att pyssla här hemma.Hoppas att du som läser detta får en fin dag....
//All kärlek till er...

6 kommentarer:

Evas Bloppis sa...

Hejhej

jag tror det tar en tid att finna besökare .de som bloggat ett tag har sina .och vi som är nya får kämpa ;)
Fint bord du fixat till

Kram Ewa

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej!

kikar in, vad fint du har det.

Om du läser inlägget igen så ska du se att du hittar en klickbar länk dit du kan köpa gardinen...

kram
mia

Anonym sa...

åhhhhhh vilket finnntt bord,,,,hur mkt kostar det????förresten åsa och anna blev jättenöjda med fönstrena du fixade och målade kul ju,,,sen tina undrar om du säljer vaggan eller har du sålt den hon vill ge den till sin syster som ska få en baby snart?????ha en bra kväll själv ska jag lägga mig o titta på film,,,natti natt

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

hej ewa,ja precis vi får kämpa på..
Tack för komplimangen för bordet,jag är ganska nöjd med det...
Tack my shabbychic house,hittade länken.Jätte fin gardin...
Bordet finns till salu,kom in till loppis loppan hittar du det där.Vaggan finns oxå kvar,men Tina kanske skulle ha den andra vaggan jag har.Vi får prata sen om det...
kramar tiller alla

Anonym sa...

hej elin här,,,det var länge sen har haft fel på datorerna hemma så det har tagit tid sen har vi varit sjuka i familjen har varit så nyfiken på dina saker förstod at du hade mkt nytt det bordet är ju helt lovely såååå fint bara sen inte tala om fönstrena är det till salu???när kommer du öppna ditt loppis??? det kommer nog gå bra/ha en trevlig onsdag kväll hälsningar elin

Anonym sa...

HEJ
ryktet sprider sig om din country sida blogg,, ja måste säga helt fantastisk jag heter jeanette har du homepartyn???är jätte intresserad av det vi är fem tjejer som skulle vilja komma har du fönstren kvar och bordet det är ju så vackert jag måste berömma dig det är ju trots allt lite jobb bakom detta,,ja tittar snart in igen du kan väl skriva om du har homepartyn,,mvh jeanette

Related Posts with Thumbnails