fredag, november 13, 2009

Amor Vincit Omnia=
kärleken övervinner allt

Bänken är nu klar...har en spegel på gång som också snart är klar.Ljuskronan är klar men hänger snett då jag hänger upp den.
Måste göra  ett nytt försök att få den ok enligt mina mått mätta.
En dam ringde idag och ville köpa ett ett bord som jag haft till salu desvärre är det sålt.Men vi kom överens om att höras i helgen,då hon skulle komma och titta på de saker jag har kvar,
ska även ev måla hennes vitrinskåp...
Så snälla gud (eller någon) ge mig kraft så jag får energi.Jag är fortfarande jätte trött och orkeslös....
I morgon loppis igen och den här helgen blir nog fullspikad den me...


                   Här är bänken....nymålad och textad....

Mitt skåp med mossa,spetsar,belysning och en ängel...lite smågulligt,....eller hur....




                         Den här spegeln är verkligen jätte fin...

En större modell spröjsad spegel som nu är klar....

Ha en skön helg....kramen

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails