onsdag, september 09, 2009

Hej igen...nu sitter jag vid datorn igen,fast jag borde ha målat lite möbler,städat lite. Jag har i alla fall en bullsats på jäsning och det är ganska tidkrävande. Känner mig inte helt ok från min förkylning än (har varit dålig i en vecka nu) inte så att jag måste ligga ner,men jag blir lätt trött och svettig,yr....
Så jag tycker att det är en ursäkt nog att få sitta ner en stund innan ungarna börjar att trilla in. Som ni vet är jag såld på gamla foton....Har lagt in några fler underbara bilder,så njut...Har även en sida ni själva kan gå  in till och göra era foton till "gamla"inge svårt alls.....    



Denna bild på mig är kanske inte lika snygg som de andra,men ändå,ni förstår säkert principen...Här kommer adressen ni själva kan gå in till och göra om era bilder....ganska kul faktiskt....

http://labs.wanokoto.jp/olds




                 Lycka till

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails