torsdag, september 24, 2009

Här sitter jag just nu....
                  God eftermiddag på er
Har just nu tagit en paus från alltihop,dvs allt ni kan tänka er ingår i en helt vanlig vardag  med barnen och hemmet....Smög in hit till er i några minuter.  Jag vill bara få sitta här och bara "vara".Mitt huvud känns så tungt idag.som om jag hade varit på en sjudundrande fest igår.Kollar runt lite på nätet och har hittat några så underbara bilder  på sängar,fotöljer.En möbel kan vara så bedårande vacker att man vill äta upp den.....Så njut och dröm er bort(tänker i alla fall jag göra)

 Ett fönster som vetter ut mot en lummig trädgård där ett härligt bord är dukat med alla möjliga  godsaker,om ni tittar noga så kanske ni ser det dukade bordet om hörnet...





                                              Helt bedårande vacker/kram

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails